30 dagar av sanning: Dag 6

Dag 6 – Min dag


Ja min dag, den kan gott och kort beskrivas som en flängdag på stan. Har sprungit runt i stan och jagat de sista julklapparna. Och nu har jag inhandlar alla julklappar. Och dyrast var Daniels.
Min dag startade ialla fall med att diska. Sen packade jag iväg oss till Bua och bytte bil till Magdas och sen vidare in till stan. Ja och där var de julklappshandling. Sen var vi lite hungriga så det var ströget som vanligt. Och där inne satt Anki och Gabbi så jag och Roxanna prata lite med dom och sen så beställde vi mat. Vidare till ÖB och köpte det sista och sen åkte vi tillbaka till Bua och jag tog min bil och körde några gator upp mot Rosengården där farmor och farfar var hos Östen så sprang in där och hälsade och farfar fick fotat en massa på Roxanna och därefter vidare hemmåt och hela kvällen sen jag kom hem så har jag slagit in alla julklappar. Fattar inte att tomtens nissar JOBBAR med det;)

Ialla fall det var kort och gott om min dag. (vad tråkigt ändå att bara läsa vad som hänt på dagen)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0