30 dagar av sanning: Dag 5

Dag 5 – Vad är kärlek


Vad är kärlek för mig? Jo det är ganska enkelt. Det är min älskade familj. Den är liten men perfekt.




Dagen då man föder sitt eget barn förstår man vad kärlek värkligen är för något och om man trodde att man har älskat innerligt och starkt förut, så är det ingeting. Den dagen som Roxanna kom till världen fick jag veta vad älska var. Jag kan se på henne än idag och minnas mina tankar då jag satt i rullstolen med henne i famnen påväg upp till BB från förlossningen.
-Är hon verkligen vår? Hon är det finaste som finns. Jag kommer ge mitt liv för dig. Vad som än händer. Älskade liten.



Med våran kärlek skapade vi ännu mer kärlek!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0