30 dagar av sanning: Dag 3

Dag 3 – Mina föräldrar

Mina föräldrar. Vad ska man säga.
Mamma är en underbar mamma. Hon är lite speciell men varför vara som alla andra. Man kan alltid prata med henne och om allt. Hon är en person man kan vara öppen för utan att skämmas. Hon är en person som alltid ställer upp för sina barn och visar och säger att hon älskar dom. Och hon är inte rädd att säga vad hon tycker och står för. 

Pappa vet jag ärligt inte hur jag ska förklara. Det känns som att jag inte känner honom längre och vill inte skriva något som skulle bli fel. Men jag kan säga såhär, min pappa är en person som älskar jakt, bilar och sin familj. 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0