30 dagar av sanning dag 2

Dag 2 – Min första kärlek

Ojoj, blir att tänka till nu. Hmm, jo så var det jag.

Min första kärlek hette Erik och gick i min klass 1-6. Vi hade väl inte ögon för varann förren på ett disco som våran klasskamrat Jesper hade. Där vi blev tillsammans eller "vi hade chans på varann". Haha va löjligt det låter i mina öron nu som vuxen. Tänka sig att man frågat chans på folk. Vi var ialla fall tillsammasn hela 4:an och nästan hela 5:an. Och som nästan alla klasskompis par så växte man ifrån de där fråga chans stadiet och man gjorde slut men lika glad var man för det. För på den tiden fanns det inga brustna hjärtan och tårar för att man gjort slut.
Jag tyckte att han var jätte söt och rolig.

Idag har vi inte någon kontakt som helst. Hade ju vart roligt att se vad det blivit av honom. Och vad han gör i livet. Men man vet aldrig när en klassåterträff inträffar. Iså fall ska jag uppdatera om hur det va att se och träffa honom igen. Han var ju trots allt min första kärlek!=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0