30 dagar av sanning: Dag 13

Dag 13 – Den här veckan


Denna veckan, ja va ska man säga. Bara halva veckan har gått och vi har inte gjort speciellt mycket. Imåndags var vi hos Magda och Teo hela dagen (okej nästan) sen fick jag åka och hämta min karl. I Tisdags(igår) var Daniel hemma och var sjuk men idag är han tillbaka. Och denna dagen började med att jag fick köra Daniel till jobbet och resten av dagen har jag försökt vara social med Roxanna. Men det har inte gått så bra, har mått skitdåligt och ville egentligen bara ligga i sängen. Men eftersom hon bara spyr av Majsvällingen och hennes blöjor var slut fick jag ta mig till affären med. Så har mitt vecka sett ut hittills.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0