30 dagar av sanning: Dag 11

Dag 11 – Mina syskon


Mina syskon ska vi prata om idag. Jag har inga helsyskon, bara halvsyskon. Jag är ensambarn mellan mamma och pappa och sedan har dem skaffat andra barn på annat håll.
På pappas sida så har jag 3 syskon som min pappa har tillsammans med sin fru.
Den äldsta heter Rebecka och är född-91. Sen kommer Alexanadra"Sandra" som är född-93 och sen har vi lilla (inte så liten längre) Ozzy som är född-00.

På mammas sida har jag 2 syskon. Vi alla 3 har olika pappor.
Äldst är Marie som är född-92 och hon själv är mamma till en liten tjej som jag pratat mycket om här i bloggen. Lilla Fanny som blir 2 år i Februari. Sen har vi Mikael som är född -97.

Mer vet jag inte vad jag ska berätta om mina syskon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0