30 dagar av sanning: Dag 1

Dag 1 - Presentera mig själv


Ja, hur ska jag presentera mig själv?
Jag väl börja med att jag är 21år och bosatt i Varberg där jag bor med min pojkvänn/fästmann och våran gemensamma dotter som är snart 7 månader.

Jag föddes den 15 September 1989 på BB i Mölndal. Mina föräldrar var gifta på den tiden och dom bodde lite utanför Göteborg i "Mölnlycke". Men är ändå från härliga Göteborg, största delen av min uppväxt bodde jag där. Mina föräldrar gick i sär när jag var runt året och pappa han har gift om sig och har 3 barn till plus mig. Mamma hon gifte aldrig om sig men har 2 barn till plus mig.

När jag var nyss fyllda (några månader plus) 16år, så fick jag reda på att jag var gravid med min dåvarande pojkvänn, mycket chockande besked. Jag hade inte den minsta tanke på att det kunde vara så. Många tankar snurrade i mitt lilla huvud och beslutet var inte det lättaste. Hade nästan bestämt mig för att behålla det lila knytet, men sen gick det upp ett ljus för mig att jag var inte alls redo för det stora ansvaret som förälder, och jag hade nyss börjat gymnasiet och det var inte alls läge för en liten bebis att ta plats i mitt liv. Dock ångrade jag mitt beslut många gånger om att göra abort. Men det var bäst för mig själv. Det tog hårt på mig, men jg reste mig ur askan och gick vidare. 

Jag gick ur grundskolan, och började på Gymnasiet. Jag gick Barn-och fritidsprogrammet på Burgårdens Utbildnignscentrum. Därifrån tog jag studenten den 27Maj 2008. 

Därefter har jag sökt många många många jobb men inte fått napp, men har bara fått halva napp eller vad man kan kalla det, har vart på intervjuer och haft provanställningar. Inget har gett ett större resultat.

Bara kort efter min student så träffade jag Daniel och föll pladask trodde dock inte att han ville ha någon som mig men jag hade vist fel. Och idag bor vi ihop och har världens finaste dotter.

Det var lite grann, hela min livshistoria kan vi ta en annan gång;)




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0