Vann skötväskan!!


Roxannas napp jag vann förra veckan!!

Och jag vann auktionen på den rosa skötväskan som jag har pratat om i tidigare inlägg. Så den har ca 12-18 leverans dagar så jag kommer vänta och vänta som en tok. Men har vi tur kommer den INNAN jag fyller år. För jag betalade den med en gång igår, för jag satt uppe och vakade över den.
Så hoppas den kommer innan min födelesedag. :)

Nej nu ska jag underhålla min dotter, hon verkar väldigt otålig..
Hon är svår att underhålla med, ingenting duger.. :/
Men jag får väl sitta och sjunga och skratta med
henne så kanske hon håller sig lugn:)

Kram Kim 



Kommentarer
Amanda

Sweeeet!! :)

2010-08-31 @ 22:24:52
URL: http://Awanba.blogspot.com
Bäcka

Åååh, den skötväskan är jag också intresserad av, men den verka så liten när man kolla måtten? :/

Fast vad tycker du? Är den liten eller alldeles lagom? :)



Kika gärna in på min blogg :)

Lösenordet är: Dumle

2012-01-25 @ 16:24:45
URL: http://mammatillwicky.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0