Måndag 9/8 Hoppgunga

Vi har vart uppe hos Magda och Teo idag en stund. Magda skulle ha dit en försäkringskille och täckna en barnförsäkring på Teo och det var samma som var här och täcknad en på Roxanna.. Så jag passade på att smita in med att jag gärna ville täckna en på mig själv. Så nu är jag försäkrad jag med..
Magda har köpt en hoppgunga till Teo och Roxanna fick provsitta och jag kan lova att hon ÄLSKADE den. Det lät och spelade och massa roliga ljud och saker att titta på. Helt uppslukad var ungen.. Så ja nu ska vi kolla efter en på blocket eller om de inte finns någon får vi helt enkelt köpa en helt ny..
Den är dock från 4 månader men var bara tvungen att låta henne provsitta och se om det var nått att ha:)

                           

Har pratat med Mvc om mina mini-piller (äter cerazette) och om att jag inte tål dom. Daniel har förbjudit mig att ta dom för mitt humör blir hemskt. Så jag har fått tid för insättning av spiral nästan Tisdag.

Ska se klart en film på TV4 sen ska jag åka och tanka bilen och handla. Vet inte vad jag ska göra till middag idag. Har inte någon fantasi.. Hmm, får se om jag kommer på nått bra. Men är lite sugen på korvstoganoff och ris..

Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0