Måndag 30/8 Ska ha den!!

Sitter på min nya favorit sida. Tradera. Bevakar skötväskan jag lagt bud på.
SKA ha den. Och väntar fortfarande på nappen ja vann förra veckan. Och så vann jag en film i Torsdags men den kommer nog imon eller Onsdag för den betala jag i lördags.

Och så gjorde jag klart för Daniel igår att när jag fyllt år ska Roxanna få ny vagn. Och han började på att varför den hon har är väl bra och den sittvagnen vi har funkar väll jätte bra. Men den vi använder nu de kommer inte gå att laga och de är bara s och den andra kommer inte gå att köra i snö med tanke på vart vi bor och de är svänghjul där framme, de är mer en stadsvagn eller så. Så den blåa sittvagnen går till blocket och den andra vet ja inte än, men den får nog se sina sista dagar i solljuset...

Håller på att tvätta och dammsuger, hunden fäller värre än värst, jätte jobbigt. Får bli en borstning på henne sen skulle jag nog tro. Ska även putsa fönstren, byta i sängen sätta upp Roxannas natt lampa och dra in en kontakt till i sovrummet så jag med kan ladda min telefon i sovrummet och Roxannas lampa ska fungera.
Sen blir de en sväng in till stan, ska in till babyhuset och hajen, Daniel ville ha en glass som bara finns där. Sen till apoteket. Måste ha såndär tejp som sitter fast, minns inte vad den heter, så jag kan duscha, för man måste ju ha plast över tatueringen den första veckan. Och vill även ha de när jag sover pga att Nikita fäller som en tok, testade igår att ligga i sängen utan plast men hela området plus tatueringen var full med detta förbannade hundhår.
Just nu är hundhåret överallt. Bokstavligen överallt!!

Men nu dammsugning...

Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0