Lördag 28/8

Igår så var vi ju och vaccinerade lillskuttan. Och jag kan tala om att det gjorde såå ont i mitt hjärta och se mitt barn skrika och ha ont och så får jag inte ta mitt barn i famnen och trösta henne och göra allt bra igen  var verkligen ja, det var verkligen jätte jobbigt. Fick ju så klart ta upp henne sen när de var klart, men oj va mina egna tårar bara ville välla fram..

Därefter så fick jag tröstat och vaggat henne och pratat lugnande med henne så gick vi mot bilen och åkte in mot staden. Och då var det Teos tur att vaccineras. Stackars små barn säger jag. Usch för sprutor...

Efter det så åkte vi till gekås och handla lite grann.. Hitta mycket fint till min lilla tjej, och en overall jätte fin blev helt kär. Sen köpte jag en present till Denise. Så ska skicka den med posten nästa vecka till henne, hon bor ju i Orsa, Dalarna. Hoppas hon blir glad för presenten till Moa.
Det var inte farlig mycket folk där igår, vilket var skönt och slippa behöva trängas.

Och så skulle jag titta på deras kombi vagnar men de fanns bara en, men den va jätte fin, bättre än på bild. Fastnade som en fluga i klister.

                      

Igår kväll hade hon 38.8 i feber så hon  fick lite alvedon och mat sen somnade hon gott. Hon vaknade klockan 3 i natt så gick upp och bytte blöja och tog tempen, då hade hon 38.1 nu har hon nog ingen feber, hon är sitt vanliga glada jag. Dock ingen aptit...
Nej nu ska de packas, ska åka till Anne..:) Och ska även göra en sak idag som vart bestämt länge. Men har lyckats va tyst om de. Och tänker inte säga nått nu heller, bild kommer senare;)

Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0