Torsdag 26/8 Mycket trevligt post idag

Har gått här och väntat hela veckan på Roxannas nya jacka och mössa. Kollade telefonen på sms hela tiden, för jag skulle på sms-avi om att paket kommit till Hemköp i Veddige. Men så när jag var och hämta posten sp låg där en H&M påse. Blev överlycklig och slet upp påsen ur brevlådan och bara gräppade tag i restan av posten och sprang in. Och var bara tvungen att prova det på henne.. Så söt min lilla skrutta är.. Dock ser hon väldigt chockad ut i jackan. Och jag förstår henne, vrf ska man ha jacka på sig nu??=)

Äntligen har de kommit



Såhär ser det ut.
Det ska vara 2 hyllplan till, men dom ska dit när Roxanna blir äldre.
Har nämnligen lite planer för vad dom ska användas till i hyllan.
Sen hade jag tänkt köpa en ljusslinga med hjärtan om de finns kvar att köpa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0