Onsdag 25/8 städa...

Onsdag idag och vi har blåsigt och regnit här i Varberg. Hösten är en bra årstid det är lite kyligare och nästan så man vill ta på sig en jacka. Man nästan önskar det på sommaren vissa dagar. Sen älskar jag hösten för att jag fyller år på hösten. Eller man gillade hösten mer när man var yngre och ville bli äldre, nu är det nästan tvärtom, men gillar ändå att fylla år för att då ser man vilka som verkligen bryr sig.

Idag blir min lilla prinsessa 3 månader. Tänk va tiden går fort. Den bara susar förbi och rätt som det är så är hon gammal och man önskar att hon kunde bli liten igen och få plats i famnen och ligga där och sova. Usch vill inte tänka på att hon ska bli stor, kan hon inte stanna i denna storleken hon är i nu. Älskade barn.

Ska snart ta och plocka och städa har hade jag tänkt, är hund fri idag så har inte hund som springer mig i hälarna och drar omkring skiten när hon ska vara med trots att hon är livrädd för dammsugaren.

Nej nu blir der städa.. :) Ha det så bra så länge..

Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0