Tisdag 24/8 Spiral insättningen gick lättare än jag ens anat...

Äntligen lite tid för mig själv.
Har idag satt in en spiral, kopparspiral.  Va så himla nervös när jag åkte hem ifrån och när jag låg där i gynstolen trodde jag att jag skulle dö ärligt talat. Visste ju hur ont det skulle göra och sist höll jag på att svimma av smärtan och klämde ihjäl mammas hand. Men idag, tro de eller ej, jag kände inte ett skit. Eller ja kände att hon gjorde något, men inte att hon hade den där tången och öppnade livmodertappen. Jag var tvungen att fråga om hon redan hade gjort de. Samtidigt som jag frågade henne så visade hon själva grejjen som hon skulle säta on spiralen med. Och log och sa, nu är de bara detta klart sen är det över.
Det var ett smalt långt rör som spiralen log i. Ja så jag dog inte och det gjorde inte ont för 5 ynka öre. Låg och mest kika upp i taket och frågade om hon inte skulle börja snart. Men då var de nästan över. Så jag är mycket nöjd ska jag lova. Och de bästa ät att den håller i 5år. Men den åker ut tidigare de vet jag..

Sen har jag spenderat ca 3 timmar hemma hos Magda, och tacka henne för allt jag kom på att jag var tvungen att köpa hem. Jag ska göra egen barnmat hade jag tänkt, eller försöka ialla fall, tänker inte betala en massa pengar för nått som morotspurè som är super enkelt att göra själv.
Sitter fortfarande och väntar på mejlet från hon jag vann en auktion hos på Tradera. Men inget melj har trillat in. Så jag får ta kontakt med henne imorgon om inte hon hört av sig. Sen har jag budat på en jätte fin skötväska, eller fin och fin, den e söt. 

 http://www.tradera.com/NYA-4Pcs-2010-modell-Bottle-nappy-diaper-Skotvaska-Pink-auktion_161113_117168516

Men varför ska man vara som alla andra när man kan ha något som är speciellt, som denna skötväska som inte säljs i Sverige. :)

Roxanna sover, och jag hoppas att hon sover för natten nu. Dock måste jag nog ge henne ett sista mål, annars vet jag en som gärna är uppe ca 3 timmar i natt med en jätte trött mamma.. Men det skulle ioch för sig inte göra något. Men ändå. Sen har jag upptäckt att våran vagn är sönder!!! Ryggstödet går inte att fälla upp, eller det går ju men de vill inte stanna, och som vanligt så vill Daniel laga allt men är rädd för att det inte går att laga. :(
Lite tur i såfall, då får jag köpa en ny:) Me Like!!!

Kram Kim


Kommentarer
Natalie & Bella

Jättefin, men är det inte lite dumt att lägga ut länken? Tänk om nån annan börjar buda tack vare dig :P Hopaps du vinner den iallafall :)

2010-08-25 @ 16:12:07
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0