Söndag 22/8 har skittråkigt

Idag har jag rensat ut alla försmå kläder i Roxannas garderob, skrivit en inköpslista på sånt som behövs inne i hennes rum. Sen så har jag suttit som en hök inne på Tradera. Budade bra länge på en jätte fin skötväska, men la ner de kände att de blev för mycket pengar. Då kan jag lika gärna lägga dom pengarna på den rosa som dom har på Gekås. Min nuvarande är köpt där, en likadan fast grå, men vill ha en rosa.

På fredag är det dax för första vaccinationen. Jag fasar mer än lillfia. Tur är väl att hon inte vet vad som kommer. Efter det ska jag med Magda till Bvc med Teo, hans ska nog med ha vaccinsprutan. Därefter ska jag med henne till Gekås. Men blir nog inte nått handlat. Daniel tyckte att jag åker dit för ofta. Men de är bara för att han inte gillar den affären. Eller kan man kalla de affär??:)

Jag vill hitta på nått idag, vill inte bara sitta hemma. Daniel är iväg och jobbar som vanligt. Inte ens på helgerna får han vara ifred. Så skönt att han ska byta jobb!!! FAN VA DE SKA BLI SKÖNT!!!!!

Nej nu ska jag fortsätta i Roxannas rum.

Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0