Onsdag 18/8 ingen rubrik

Har nu lagt Roxanna för att sova en stund, och det behövdes för hennes del. Hon var super trött. Så nu ska jag snart dammsuga golven, sen duscha och när lillan vaknat åka till affären, de behövs handlas. Vi har inte ätit hemlaga mat på jätte länge hemma känns det som. Vi hade ju massa go smörgåstårta kvar sen dopet och den har vi samt andra ätit på, men det finns fortfarande en liten bit kvar.
Men vad ska vi äta när den är slut? Så ett affärsbesök är inte dåligt.

Tänkte gå in på ÖB och Babyhuset med, för vi behöver ett nytt diskställ, vårat nuvarande är sönder. Sen ska jag kolla lite vad som finns på babyhuset. Och kolla om dom har en bumbo.
Det finns ingen hemsida för Babyhuset. Lite dåligt tycker jag.

Om en vecka idag, blir Roxanna 3 Månader. Satan vad tiden gått fort. När jag tänker på det så går tankarna runt i huvudet på mig och jag blir helt ställd. har det redan gått 3 månader? Det känns som om det var igår hon kom till världen, men samtidigt som om hon funnits i mitt så länge jag levt. Och jag gör allt jag kan för att ta tillvara på denna tiden då hon är liten. För den tiden är väldigt kort, jämnfört med resten av hennes liv. 
Men vad skulle jag göra utan henne? Mitt liv är ingenting utan denna underbara lilla flicka som jag satt i livet. Hon är det bästa som jag gjort och även det bästa i mitt liv. 

                                


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0