Söndag 1/8 Ångest över att behöva åka hem!!:'(

Passar på att skriva lite här nu när lillan sover. Natten har vart underbar, vi somnade allihop vid 10, halv 11. Sen sov Roxanna fram till klockan kvart över 7 då hon var lite hungrig så då fick hon lite mat från mig och somnade om så sött. Sen vaknade hon vid halv 10 igen av att jag och Daniel vaknade. Så vi låg och pratade och mös med Roxanna. Och så har vi vart och hämtat mamma i Kungsbacka så nu har lillskruttan fått mat och ligger och nanar igen..

Idag ska vi åka hem, men känner att jag inte alls känner att jag vill det. Mår bara dåligt av tanken på att åka hem. Får ont i magen och blir allmänt grinig mot Daniel och jag är glad att han förstår varför jag är grinig, men det är ändå ingen ursäkt. Men mår man inte bra av att bo någonstans och ska åka hem dit när man vart borta, det känns plågsamt, ialla fall för mig. Får både panik och ångest av bara tanken av "ÅKA HEM". Egentligen vill jag bara skrika Neeeej!! Jag vill vill vill vill inte. Nu inser jag att jag verkligen vantrivs till max. När man inte ens vill åka hem är det ju nått som verkligen skrämmer bort en från sitt eget hem.

Idag fyller även min pappa år. Han fyller 44år men ärligt talat när man ser honom eller sådär, så ser han ut att vara mer än 38.. Så om han är hemma i hyfsad tid så ska jag eventuellt åka dit idag hade jag tänkt det var ju så länge sen som han fick träffa Roxanna med så får passa på nu innan jakten startar den 16Augusti.

Men nu ska jag hjälpa till lite med maten och göra sallad och kall vitlöksås.. :)

Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0