Torsdag 5/8 gråten sitter i huvud och hjärta

Oj, inte skrivit sen i Måndags??
Förlåt. Men har haft så mycket annat i huvudet och igår hade jag besök nästan hela dagen av Amanda från föräldrargruppen som vi gick när Roxanna låg i magen. Och på kvällen var vi hos svärisarna.
Dagen idag har jag spenderat hos mamma då det var marknad och en kompis till mamma skulle stå där, men hittade henne inte så jag fick gå hem igen. Men lika bra var det, för det var så jäkla mycket folk och ingen hade respekt för en barnvagn utan plöjde rakt in i barnvagnen och sa inte ens förlåt. Visst är det sånt man får räkna med. Men va fan, en välte ju nästan barnvagnen med en sovandes Roxanna i.

Sen så ringde min pappa idag och sa att han inte kommer på dopet. Och jag vet ju varför, men ändå det gör så jävla ont och det gör mig ledsen att han inte kan komma. Varför kan man inte bara igonorera och inte se. Men han lovade att komma och hälsa på innan dopet. Hoppas bara han gör detta nu. Vill inte bli besviken.

Inser att jag måste klippa mig! Mitt hår är så slitet och skulle vilja få det klippt till dopet. Får se om man inte kan hitta någonstans man klippa sig här i Varberg billigt och bra. Jag är ju inte så hemma här riktigt än. Bodde här ju i 1år utan körkort och såg inte mycket av staden förren jag fick körkort, eller egentligen började jag se lite av staden när ja blev gravid med Roxanna då mvc låg inne i stan.

Nej, nu ska jag sluta knappa på tangenterna, ska ta och plocka lite här. Gör mitt bästa för att de ska va så lite grejjer på golvet som möjligt.

Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0