Torsdag 19/8 Jaha då ska man till sälen

Ja idag är det en tråkig dag med. Vilket inte alls förvånar mig, det märks att sommaren är på väg mot sitt slut och hösten tar över. Fick i förrgår reda på att vi ska visst till Sälen veckan 11 eller 12. Daniels mamma har redan bokat in mig och Roxanna så jag och hon har inte mycket att säga till om;) Och jag som inte ens åker skider. Men då är hon ju nästan 10 månader så vi får åka pulka. Hoppas bara hon tycker om det.
Annars så finns de väl snö eller om de e fejk så kan hon ju alltid leka i snön.
Vad som är värst med den här resan är att Jag, Daniel OCH Roxanna måste ha nya vinterkläder. Jag har inga har la en vinterjacka, den köpte jag när jag väntade Roxanna så jag nog ha den om jag har massa tjocktröjor under. Men termobrallor, vinterskor, mössa varma vantar det har jag inget av. Daniel har la inget han heller om de nu inte ligger hos hans föräldrar. Och Roxanna kommer behöva en ny overall mössa, vantar halsduk och varma skor. Men ja kommer väl få stå för handlandet för mig och Roxanna själv, alltså att gå och titta ut det själv, som är så tråkigt. 

Har beställt en jacka till henne idag och en Mössa, för när jag var på H&M så fanns inte jackan där så jag beställde den på nätet istället. Ni får bild på det när det kommit, de kommer nästa vecka. Så då får ni se hur det ser ut.
Men nu ska jag går och diska medans Roxanna sover.

Kram Kim


Kommentarer
Anna

Men vet du vad, då får du antingen ta med dig Roxanna och åka själv, eller så tar du med dig nån kompis eller nån annan som vill åka med dig ochlilltjejen!

Jag ska åka nästa höst också, då ska jag Melly och Mellys mormor åka utomlands en vecka :)



Men vad trevligt att åka till Sälen. Det är mysigt där uppe. Jag åker heller inte skidor, men det kan ju vara rätt skönt med lite miljöombyte bara. Att få komma bort från vardagen en stund :)

Ja, snart måste jag ta och skaffa vinterkläder till lillan också. Jag har en höstoverall, men sen måste man väl köpa nåt till vintern också förstår jag...

2010-08-19 @ 17:36:20
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0