Torsdag 12/8 Färgat och slingat

Idag har jag vart hos magda och fägrar + slingat håret..

Och när jag skulle åka så ville inte bilen starta och där satt jag och undrade varför den inte ville leka idag. Men så kom jag på att vi flyttade den igår, och de får man absolut inte göra med denna bilen. För då går den inte att starta av någon konstig anledning. Så stressad och förbannad fick jag knäppa loss roxanna igen och springa och knacka på hos Cicci och Andreas och be om starthjälp. Det tog ett litet tag innan bilfan ville starta med starthjälp. Men efter en halvtimme starta den.

Och nu när jag kom hem för nångon timme sen så började jag på att städa, så jag tog bara en liten paus och ska nu fortsätta. Har en del och göra, eller det ser så ut, det är inte så mycket egentligen.

Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0