Tisdag 17/8 Snurrig i bollen och ivrig väntan

Är jag förvirrad eller är jag förvirrad??
Jag skulle satt in en spiral denna veckan och var promt bombsäker på att det var idag. Men så blev jag helt plötsligt jätte osäker och började tänka så de rök ur öronen. Men visst fan jag skulle ju satt in spiralen den 16 vilket var igår. Så jag fick snällt ringa och förklara att jag råkat slänga lappen och blandat ihop dagarna. Så jag fick en tid på Fredag kl. 15.00, alltså lite försent, men eftersom jag inte tål mina piller så var dom snälla och gav mig en chans till. Så nu kan jag komma in här och kolla om jag glömmer tiden. Men har satt en STOR lapp på kylskåpet och glömmer jag den då ja, då får jag nog söka hjälp eller något.

Idag blir min lilla flicka 12veckor gammal. Och just idag kommer (hoppas) hon att få en kompis. Igår kväll bara en stund efter att jag lagt mig klockan var närmare 23 och jag kände på mig att det var något fick en sån känsla i hela kroppen. Så får jag ett mess som lyder:
Hejsan!
Nu har vattnet gått och
vi är på väg till sjukhuset.
Puss och kram

Min allra bästa tjejkompis Denise från grundskolan och gymnasiet är på förlossningen och hennes lilla flicka kommer nog idag skulle jag tro:) Eller hoppas. Vet inget mer än att vattnet hade gått igår när jag fick messet, ville inte beröva henne mycket skrivande om värkar och skit om hon nu hade det och hade ont och de var jobbigt. Men nu vet jag ialla falla att hennes lilla flicka är pågång. Så jag sitter och väntar ivrigt på ett mess om att hon kommit till världen. Har ialla fall en present liggande som jag ska skicka upp till henne. Hon bor nu i Dalarna, Orsa tror jag att det var, eller om de var där hon skulle jobba?!?!? Jaja, de återstår att se när jag får adressen:)
Har både present till mamma och barn.

Men men, nu ska jag gå och diska medans min lilla flicka sover. Sen ska jag ta ett tag med snabeldraken.

Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0