Tisdag 10/8 Faderskapet påskrivet..

Idag har vi varit och skrivit på faderskapet, en massa jädra papper och underskrifter..
Blev bara en snabbis in till stan och köpa doppresent till Roxanna. För den vi titta på på nätet har längre leveranstid än vi har på oss till på söndag så vi sa att de får bli 1årspresent istället.
Så vi hann inte med H&M, så det får bli H&M imorgon. Måste leta efter en vit dregglis till dopet för Roxanna dreglar jätte mycket och man får torka många gånger, och så ska jag kika på lite höst/vinterkläder till Roxanna och ska se om någon har lust att följa med. Ska messa runt lite bland folket sen:)

Och nu är vi hemma, väntar på att Roxanna bestämmer sig för att sova en stund så jag kan plocka upp på golven så att jag kan dammsuga här imorgon och försöka slänga ett par tvättar i maskinen.
Nu ska jag kolla blocket och sen ska jag underhålla tjejen.

Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0