Städat och byggt ihop hylla

Har ont i heeeeela kroppen. Har städay och donat hela dagen. Och så tog jag en liten paus och kolla saker på IKEA till Roxannas rum och börjde leta snygga hyllor, så kom jag på att vi har ju en liggandes som bara samlar dam utan att göra någon nytta. Så tog tag i skiten och röjde i garderoben och fick fram alla delar och har nu kämpat som en dåre för att får upp den och lyckades med, så nu har Roxanna en hylla i sitt rum. Så alla hennes saker som inte ska ligga och skräpa står nu där. Ska ta ett kort så ni får se, måste dock bara hitta min kamera.. Hmm vart har den vandrat någonstans?? Ska nog ta och göra klart här så jag kanske hittar den någonstans:)

Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0