Sälja vagnarna??:O

Jag sitter och funderar som bara den. Alltså på om jag ska ta och sälja våra 2 vagnar. Och köpa en ny eller beganad men som är något enklare att köra och inte så stor och så. För detta är ju inte sista barnet så om de nu skulle bli att hårdlift/liggdel inte används så skulle de inte göra ett skvatt.
Hade tänkt mig en nyare Briomodell eller Emmaljunga. Men den ena vagnen har vi sagt att vi ska sälja så ska ta kort på den och lägga upp på blocket. Så får vi se om någon nappar..:) Sen ska jag prata med Daniel om vi ska ta och sälja den andra med. Hmm, mycket tänkande nu..


Kommentarer
Mickan

Hej Kim! Jag har en vagn till salu, teutonia lambda, jätte smidig (främst i stan) och såklart välvårdad... köpte den ny! mossgrön. Du kan ju gå in på teutonias hemsida och kolla på modellen!

//Mickan



ps: vill jätte gärna träffa roxanna snart. hon har ju paket och allt, hoppas hon inte växt ur det!

2010-08-20 @ 19:46:57
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0