Roxannas första lastbilstur

Idag har vi vart iväg hela dag.
Först åkte vi till GBG, Bergsjön och lämnade Annes grejjer. Sen efter ett par underbara timmar hos henne och Johanna så åkte vi direkt ner till Falkenberg till Daniels jobb, satte in Roxanna i lastbilen och jag hoppade in och satt i sänge, det var inte en längre sträcka så jag tyckte det inte var så farligt att åka med en sväng. Så idag har Roxanna åkt lastbil för första gången i sitt liv och hon gillade det nog för hon var väldigt upptagen med att titta och prata. De märktes även att hon kände igen rörelserna som blir när man åker i en lastbil, hon somnade och sov en bra stund ca 30 min sen var vi hemma. Men vi åkte sammanlagt i 1½ timme kanske?!?

                         

Men nu ska jag hoppa i säng, för jag är meeega trött.. Godnatt folket..

Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0