Onsdag 11/8 Mycket på schemat

Jag har insett att jag MÅSTE ha nått att göra på dagarna. Det är verkligen skittråkigt att sitta hemma och titta in i väggen. Så ja, denna vecka har jag kanske inte vart hemma så mycket och det gillar vi.

Måndag - Hemma hos magda och teo.
Tisdag - Bvc , faderskap och sitta och vänta på Daniel i 2 timmar..
Onsdag - Stan med Magda och Teo, shoppat till barnen och även
skämt bort oss själva med ett frisörbesök.
Torsdag - Hem till Magda pch Teo, färga och slinga håret.
Fredag -  Städa under dagen hemma, på kvällen ska vi köra lillan
till farmor och farfar för jag och Daniel ska ha lite ensamtid och gå
och se "En mor till salu".
Lördag - Köpa byxor och kavaj till Daniel, förbereda inför dopet.
Söndag - Dopdag.

Denna veckan har jag älskat. Massa som hänt hela tiden. Och bilder på allt jag köpté idag kommer, måste ta skrikfia gaphals. Hon är inte alls nöjd idag och har inte gjort annat än skrikit och haft sig.

Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0