Måndag 23/8 Föräldrargrupp

Idag är det dax för första Föräldrargrupp-dagen. Halv 11 ska vi va där. Spännade att få se vad det är för folk där. Känner ju inte så mycket folk här i närheten så jag kanske hittar några man kan umgås med mer än Magda;);) haha... Nej de är alltid roligt att umgås med Magda och Teo.  
Men att lära känna nytt folk med barn kan va en fördel för Roxanna med. 

Nu ska jag och hämta tvätten och slänga in en ny hög med tvätt i maskinen. :) 
BTW vann min första auktion på tradera igår, så nu är de bara att vänta på att säljaren ska höra av sig om betalningen.. Det var en napp, som de står älskling på.. :D Bild kommer när jag fått hem den:D

Kram Kim 


Kommentarer
Anna

Ja dom där UGG:sen är toksöta! Jag har beställt dom rosa, men jag vill ha dombeige också :)

Visst är Tradera en bra sida :) Jag köper nåt där nästan varje vecka hihi Finns så mycket (helt nya) barnkläder där. Jag älskar retro-kläder och det finns ju mängder med sånna :)

2010-08-23 @ 16:03:31
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0