Lördag 7/8 Varmt är det med

Ja, då var man i Vallda igen då. Och ensam är jag med. Björn och Daniel har åkte till byggmax och lämnat mig och Roxanna kvar här. Men väntar på ett samtal med. Ska eventuellt Träffa en barndomskompis om någon timmer eller så. Hon skulle ringa när hon var på väg hem igen. Så får se vad som händer. men just nu har jag så jädrans tråkigt att jag dör. Roxanna ligger i sängen brevid mig och pratar och lyssnar på "En liten båt". Den gillas av henne det märks så nu får man sjunga den med för henne..

Imorse när vi satt och åt frukos satt Roxanna i sin matstol för första gången. Då hon är såpass stark i nacken så tyckte jag att det var värt att prova.
Men nu när jag skrev så ringde Wictoria så jag ska ta och gå upp till huset och släppa ut övriga hundar och ta nått att äta vs dricka.. så, ja jag skriver kanske lite senare.. :)

Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0