Fredag 6/8 Regnig dag idag..

Passar på att skriva ett par rader när lillan sover.

Regnet det bara öser ner över oss idag. Och med tanke på att ja bor på en gård och Andreas är i full färd med att bygga får hus så är det lerigt över allt. Inte bara pga av de utan också för att det är just inte någon asfalt här ute direkt.. ;) Var precis ute med Nikita och vattenpöllar som går ialla fall så man gömmer hela tassarna i vattnet är super skoj, hon sprang fram och tillbaka tillbaka och fram i vattenpölen. Jag frågade henne om det verkligen var så roligt med vatten. Och fick bara en blöt hund över mig så jag tar det som ett ja.

Helgen ska spenderas i Vallda hos Björn som vanligt. Och som vanligt så kommer jag ha nada att göra bara sitta där och stirra i princip. Och sen så kommer vi väl ha med datan eventuellt men där kan jag inte sitta hela dagen ialla fall. Så får se vad som hittas på.

Idag hade jag tänkt att åka och hämta ut biljetterna som jag beställde häromdagen till "En mor till salu" på Friluftsteatern i Falkenberg. Vi ska se den nästa fredag och Roxanna ska va hos farmor och farfar. Och hela nästa helg går åt till det sista att göra inför dopet. Och på söndag är själva dopet så de ären hel del att göra..

Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0