Fredag 9/4 Sol och underbart väder!!

Fredag och vet ni vad?? Det är sol och klarblå himel. Underbart ska jag säga, det får mig att må så där jätte bra. Hade gärna vart ute och gått i detta fina väder, men kan inte gå någon längre strecka utan att det trycker på, eller jag behöver kissa. Och att det ilar i bäcknet, mysigt värre. Jag ska ta igen alla de där promenaderna sen. Ska bli skönt att få komma ut och röra på sig utan att tänka på att man måste stanna för att en sammadragning kommer eller att man måste vända för att verkligen verkligen inte kan hålla sig.

Ska ialla fall städa upp lite här snart och göra iordning i gästrummet. För mina 2 systrar på pappas sida kommer hit idag. Och jag har lovat att hämta dom så ska ta mig till Billdal sen. Ska ut och plocka i bilen med så de ser någorlunda bra ut, ska tvätta av sätet där bak med. För Nikita har lerat ner. Vi har ju en filt därbak, men hon rev bort den, hon tyckte väl inte att den skulle ligga där. Så ska väl få tvättat av sätet med.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0