Onsdag 28/4 Ja, va ska man säga

Idag har vi inget fint och skönt väder, tråkigt som bara den ska ni veta. Vill bara gå och krypa ner under täcket igen och ha med mig hela filmbunten och glo film och mysa hela dagen. Men nej, här ska det städas, strejkade för att se om det hände nått men icke, så köket är mitt hem idag. Så idag finner ni mig i mitt kök.

Nu ligger lill*n där inne och hickar. Trodde inte jag kunde känna dessa hickningar, men för ca 2 veckorsen började jag känna dom och det känns mysko men underbart. Lite svårt är det att skriva samtidigt och konsentrera sig samtidigt. Ja va ska jag mer skriva idag? Jag har faktiskt ingen aning, kanske kommer ett inlägg senare när jag kommit på något;) 

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0