Fredag 23/4 Jag är dööd!!

Ja, vad ska man hitta på denna Fredagen?
Funderar på promenad i skogen, men vet inte, det blåser så mycket. Men det är mitt ända alternativ för Nikita, för att gå med henne i koppel är rena lögnen. För hon lyssnar ju inte och drar ju. Så jag får väl ta mig upp för den där backen och låta henne springa runt lite. Ska bara få i mig lite mat så ska jag ta mig upp. Visst är det tråkigt att gå själv, men jag kan inte med å fråga Cicci om hon e hemma, för Nikita och Tuffa är experter på att bråka. Dumma hundar..

Nu tittar ialla fall solen fram lite bakom sina moln, men det är fullt med gråa moln så får nog passa på nu innan de börjar regna. Måste åka till Kållered med och hämta tensspolen (tror de hette så, men man vet aldrig med mitt kassa minne). Men jag åker inte så långt själv, och de finns inte ens chans i världen att Daniel tar ledigt för att åka dit och hämta den. Men ska ringa pappa och se vad han säger, och den 3Maj måste Daniel vara ledig för då är det eventuellt sista gången vi går till BM. Men man kan aldrig veta till 100% men sen är det bara en vecka kvar till beräknat så jag vågar faktiskt inte köra själv. Ni får tycka att jag är barnslig men det skiter jag fullstänidigt i om ni tycker. Men men, det återstå att se hur detta slutar och när. :)

Nej nu ska jag ta på mig jackan och gå ut. Blir en kortrunda idag, för jag ooooorkar verkligen inte alltså. Jag känner mig helt död, sen är det sängen för en timmes vila. Sen ska disken diskas. Är dock bara massa tallrikar inte så svårt och jobbigt. Men det måste ju göras. Hehe, måste kolla mitt konto sen med och se hur mkt som jag har kvar på kontot. har säkert bara 50 kr kvar för Daniel lyssna väl inte på som vanligt när han tankade bilen. Jag får dock skylla mig själv eftersom jag inte orkade gå ur bilen och göra de själv:P

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0