Torsdag 22/4 Idag ska jag ingentans

Idag skiner solen, och vi kan väl hoppas på att värmen stiger lite. Det har inte vart allt för varmt de senaste dagarna. Igår regna det ju. Idag tänker jag inte åka en ända längre sträcka. Jag känner verkligen att jag vill bara vara hemma.

Igår kväll var vi hos Daniels föräldrar och pratade lite ällmänt och fikade. Daniel skulle hämta ett lampglas till lastbilen så vi stannade. Det är ju otrevligt att bara åka och hämta saken och sen åka igen. Hans mamma hae rotat fram vaggan med. Jätte fin var den verkligen, men fick inte med den hem igår, för min bil är förliten, utan Daniel skulle hämta den när han har kombin hemma.
Det var egentligen meningen att vi skulle åkt hem så vi var hemma till 9 igen men blev fast där. Så Andra Avenyn fick vi se där. Och jag kände runt halv 9 att jag hade jätte kraftig mensvärksliknande "värk" som satt i och det släppte men sen mellan 9 och kvart i 10 (under hela programet Andra Avenyn) så hade jag 4 förvärkar. Men visade inte att det gjorde ont, ville inte oroa Daniel eller hans föräldrar utan satt och bet ihop och andades igenom det. Men det släppte som tur var. Men nu kan ju bebisen komma närsom.

Haha, detta känns mycket konstigt vill jag lova, får en sammandragning/förvärk varje gång jag nyser.. Det känns verkligen hur magen blir stenhård och sen släpper efter för att bli mjuk igen efter ca 1 min.

// Kim


Kommentarer
Emelie, Mamma till David

Vad underbart! :D inte långt kvar nu!

Är du 90:a? :)

2010-04-22 @ 14:10:37
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Mickan

Ojdå, ja precis så känns det, som mensvärk. Iallafall gjorde det det efter att vattnet gått på mej. Hoppas det är nära nu, vill ju se burken jr! Kram!

2010-04-22 @ 19:14:28
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0