Mosters underbara tjej

Nu har jag vart och lämnat det lilla livet. Så nu är det tyst här igen.
Hon är ju åksjuk stackarn och tuggade saliv hela tiden. Och visste inte riktigt hur hon skulle ligga eller vart hon skulle ligga. Va uppe i mammas nya lägenhet. Den är ju något mindre (ganska mycket kändes det som) än den hon hade innan, men det är lika många rum. När jag kom in så härde jag att min lilla tjej va ledsen och bara grät jätte mycket. S frågade jag henne varför moster tjej va så ledsen, då ville hon komma upp i famnen å mysa. så jag tog upp henne och vi gick bort till balkongdörren och tittade på alla bilarna som åkte förbi. Då börja hon prata som bara den.

Sen satte vi oss i soffan och då skulle hon trycka in hela nappen i munnen på mig, inte bara sugdelen utan HELA nappen. Det var kul när hon insåg att hela nappen fick plats.. Men så fick jag henne att titta bort och då spotta jag ut nappen i handen, blåste upp kinderna och så skulle hon ju ta nappen och fick inte riktigt ihop de, med att nappen inte va där. Så hon börja trycka på kinderna och jag skulle öppna munnen och hon skulle titta och in med handen för att kolla. Men då tog jag fram nappen. Tror ni att hon skulle ha den själv?? Nej, den skulle in i min mun de är mycket roligare. 

                              

Imorgon blir de påskfest här i homlåkra, men känner inte för att delta. Är inte alls på det humöret. Men det kommer inte gå att undgå. Mår inte bra och har ont hela tiden, då är man inte pigg på fester.
Idag har jag ont i hela magen. De sitter längre upp än var vanliga mensvärk sitter. Skulle säga hela magen. Men är så grymt dålig på att förklara saker och ting. Får hoppas de försvinner snart. Ska gå in och lägga mig och vill det inte försvinna eller blir värre så vet ni vart ni hittar mig någonstans!;)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0