Bm avklarad och bebis har en glad mamma

Ja då var jag hemma igen. Och jag bad för allt jag hade på vägen till Mvc. Och det funkade. Den dog inte en ända gång varken dit eller hem. Väl inne hos Bm så vägde jag och gått upp 1 kilo. Och HB var på 115. Blodtrycket fortsätter att vara lite lågt, men iget att oroa sig för. Fick även reda på att hon bm som jag hade förra gången hade sagt fel sf-mått till mig för hon sa ju 36 till mig, men det var bara 35. 1cm hit eller dit spelar väl ingen roll. Men idag var det på 36. Och den lill*s hjärta slår i 160slag i minuten. Farmor tror nu ännu mer att det är en liten flicka som ligger där inne och buffar. Och jag vet inte men ju mer jag närmar mig BF så börjar jag tro mer och mer att det är en lite tösabit.. :) Eller som Daniel säger en liten Roxanna.

När jag var klar där tänkte jag att jag skulle gå in på H&M och titta om dem fått in nått nytt. Och det hade massor jag hade lust att köpa. Men de som åkte med hem var en "joggingdress" som jag letat efter ända sen innan jul. Men varje gång jag vart och tittat har den funnits i strl 50 och jag ville inte ha den i strl 50 utan 56. Och nu hitta jag den i 56. Jag norpade åt mig den fort som bara den, de fanns 2 kvar så nu när jag tagit den strl jag skulle ha finns(fanns) den i 50 kvar.. Mohahaha.. Hitta bodys och byxor som Daniel ville att jag skulle köpa. Men vågade inte köpa allt för mycket. Måste ha lite pengar till benisen med. Men ska prata med han sen. Byxorna fanns (idag) bara i strl 50 men bodys fanns i större strl. Men ska prata med han sen och se vad han säger.

                                                  

Imorgon innan Föräldrargruppen ska jag till Babyhuset här i Varberg och kika efter ett myggnät/insektsät till vagnen. Ska även se om dom har en sån "rem" till babysittern. För de saknas ju till babysittern, alltså den där som man spänner fast barnet med, så att den inte ska "rymma". Så allt som återstår är ju bara skötbord att fixa. Inte mycket. Men snart inser väl min kära karl att de är snart dax att fixa ett sådant. Han vågar nog inte riktigt det "än". Han är nog lite nervös och rädd för att det ska hända något. Men han har sina små ideer så det lär väl dyka upp snabbare än jag tror.



Kommentarer
Mickan

Jag köpte flugnär på gekås, men jag misstänker att du inte tänker ge dej av dit NU =) Hoppas du mår bra!

2010-04-19 @ 22:24:52
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0