Något bättre humör..

Nu är jag på mycket bättre humör. Har till och med fått min hämnd! Dusch för Nikita. Så nu är vi på samma nivå;)

Kände att jag skulle vilja gå ut på promenad men nej det gav sig med en gång, kopplet ligger ju i min bil och den har ju Daniel till jobbet. Han skulle byta däck på den och lite sånt.

Jag sitter här och drömmer mig bort lite grann. Tänker på sommaren och allt gott man kan äta då. Som grillad mat, och göra goda "sommarsallader". Och något som jag har haft utkik efter i affären bland frukten är vattenmelonen.. Den saknar jag nått så in i bänken. Och till sommaren (okej innan maj är slut men ädnå) har vi våran lill* här med. Och alla promenader i kvälls solen. Eller att man bara sitter och tar det lugnt pratar och har de allmänt trevligt på utsidan och bara njuta.

Såhär hade jag låtit förra sommaren: Sena sommarkvällar, grillning och fest..
Men nu låter det inte så: Sena sommarkvällar, grillning och familjemys..

Nu ska jag gå och diska.. Har inget vettigare för mig..

// Kim


Kommentarer
Emma & mini-me

Hihi ja det växer fort C(: du måste skriva till mig sen och berätta om vad du fick för mått, jag ska tillbaka på onsdag så vi får se vad det har hunnjit bli nu höhö. Ha en trevlig kväll / Emma & mini-me

2010-04-18 @ 19:18:31
URL: http://littletoddler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0