Utmanad!!

Jag har blivit utmanad av Ida



Regler:

1. Publicera reglerna på din blogg
2. Svara på de sex 4-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

4 favoritprogram
1. 2½ Men
2. Andra Avenyn
3. House
4. Efterlyst

4 saker jag gjorde igår

1. Gick upp 9
2. Släppte ut Nikita
3. Messa Anne
4. Messa mamma och sa att jag kommer till henne sen

4 saker jag ser fram emot

1. Vårat barns födelse
2. Sommaren
3. Det kommande dopet
4. Mini-B`s första födelsedag

4 favoritrestauranger
1. Broncos (i sthlm) 
2. Esters (men enbart när de var grillkväll på Onsdagar)
3. RumpanBar
4. Bar MonaLisa (frillesås)

4 saker på min önskelista
1. Bättre ekonomi
2. Hus där mina barn kan växa upp 
3. Att få träffa bebis ökänd i magen
4. Diskmaskin

4 personer jag utmanar
1. Emma Bockerud
2. Rebecka Åkesson 
3. Anne Simble 
4. Linn Jankens



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0