Måste bara få skriva av mig.. Ta inte illa upp..

Detta inlägg kan säkert vara stötande för väldigt många men jag måste bara få skriva av mig. Och detta handlar inte om någon annan än en så kallad "vän" till mig. Så ta inte åt er någon av er lova mig det!

Jo, såhär ligger det till. Mitt tålamod har tagit slut. Det är borta, urpumpat gone! Du sitter och snackar bakom min rygg om mig med andra. Och du tror på fullaste allvar att jag inte kommer få reda på det?
Till denna person sitter du och säger att jag omöjligt kan vara gravid för att jag råkar väga några kilo mer än jag borde, det är väl inget hinder för att jag skulle kunna vara eller bli gravid? Du har till och med suttit och sagt det rakt till mig att min kropp bara lurar mig. Okej, så då menar du att min kropp lurar mig och att jag bara inbillar mig att det är ett hjärta jag hör när jag är på kontroll hos BM, eller att när jag var på UL så var de bara en film som de lagt upp för att lura mig!!
Sen att du kan sitta och säga att jag är så mallig och så stolt över mina bröst!! Och att det är så fult med stora bröst. Jag är inte de minsta stolt över mina bröst! Hade jag fått bestämma så hade jag inte haft såhär "stora".
Och sen när man råkar få nog av ditt snack och säger ifrån, nej då är det bara hormonerna som talar och itne jag i egen person!
Du tror du att du känner mig, där tror du väldigt fel i sådanna fall, för dem som känner mig vet att när jag får nog så säger jag ifrån och visst är jag inte den som yttrar mig för minsta lilla och måste alltid ha något att säga till om. Men när jag får nog då säger jag ifrån. Men du vågar inte ens ta skiten man ger dig. Inte ens när du själv vet att du gör eller har sagt fel. Då skyller du bara på att den som säger ifrån är trött och vet inte vad den talar om, eller hormonerna. Eller något annat sånt bara för att du vet hur rätt vi har.

Sen att du sitter och skryter OM mannen jag är sambo/förlovad/väntar barn med, som JAG älskar. Det är jag som är med honom inte du! Sluta skryt om någon som inte är din! Och defenitivt om det är din "väns" partner, det visar ju bara hur svartsjuk du är på vad jag har. Bara för att du inte fick det. Jag vill inte höra allt ditt snack om hur unerbar han är och all den där skiten! Släpp det. FUCK THE HELL OF!!!

Hade du vart här nu hade jag sagt detta till dig:
har du någonsin sett dig själv i spegeln, att du ens kan vara nöjd med de såkallade brösten DU har. För fan du har ju inte ens några. Myggbett är vad du har. Du är bara avundsjuk för att det finns folk som har lite mer på kroppen än vad du själv har. Och det är ju bara rena skämtet att du sitter och skryter om hur duktig du vart och förbränt lite mera fett. Vart i helvete sitter ditt fett? Jo i läpparna!! Eller isåfall hjärnan. Men inte fan sitter det på din kropp i varje fall. Sluta vara så extremt utseende fixerad och va glad att du är den du är.
Jag är då fan inte nöjd med mitt utseende men jag spenderar inte 4 timmar i spegeln för att se perfekt ut. Jag är glad att jag är den jag är ialla fall. Och är glad att det finns människor som älskar mig för den jag är. Det borde du med vara.
Att du ens har hjärna att tror att det är hälsosamt att vara ca 1.58 lång och väga 47 kilo men vilja gå ner till 42 KILO!! Det är skadligt för din kropp. Du får ångest när du ätit 2 Alhgrens bilar och måste gå ut och springa ett par kilometerm och du säger att du inte har ätstörningar. OCH ge fan i min MAN!!!

Jag är även trött på ditt sätt att behandla människor.



Kommentarer
Natalie

Finns bättre saker att lägga sin tid & energi på än falska vänner! Be henne kyssa dig i r*ven när hon ändå är där och snackar skit!

2010-04-14 @ 17:59:46
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
Natalie

Ang bruden så tycker jag att hon förtjänar en fet jäkla smäll!!! Såna männsikor tar så mycket kraft & energi, lika bra att slå sig fri, klippa banden illa kvickt!

Ang hunden kan jag inte annat än att hålla med! Så trött på det nu att jag håller på att smälla av! Till saken är att det är inte min hund, det är HANS, hunden fanns här redan innan vi träffades men det är jag som får ha skiten & ta alla duster med honom! Tröttsamt!!

2010-04-14 @ 18:18:52
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
Anna

Ju äldre jag har blivit desto mer har jag insett att jag måste rensa bland mina så kallade vänner... Och de jag lägger min energi på och som jag ställer upp för idag är dem som jag litar på till 100%.

Så klipp banden till den här personen. Du förtjänar bättre än nån avundsjuk jävla glappkäft! Och det spelar ingen jävla roll att du är gravid - vem som helst skulle bli ledsen, sårad och förbannad om man blev behandlad på det där viset!

Så be henne dra åt H-vete och sen går du vidare till de vännerna som förtjänar din vänskap!

2010-04-14 @ 18:53:04
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Ida

Jag utmanar dig! (Kolla min blogg)

2010-04-15 @ 08:42:45
Mary vecka 31

You go girl ;)

2010-04-15 @ 13:51:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0