Disken avklarad. Och skor..

Nu har jag diskat allt. Nu återstår det bara att plocka lite i i köket och torka av bordet. Så det ser lite fräscht ut. Imon ska jag ta vardagsrummet, det ser inte så farligt ut faktiskt. Köket är alltid värst, förstår inte detta. Ska snart gå och plocka upp alla kläder som ska i tvätten, och vika de som ska in i skåpen. Och så ska jag kolla om mitt dun täcke har torkat ordentligt så jag kan vika ihop det och lägga det i skåpet. Det behöver jag inte nu direkt. Det är ju ett "vinterduntäcke". Har 2 st, ett tjockt och ett tunt.

Så om jag gör ett rum varje dag denna veckan så kommer jag ta trappan ner och hallen på Torsdag om hag blir klar. Sovrummet är jobbigt att dammsuga för att man måste nästan ligga på mage för att se så man får med all skit under sängen. Ska va så elak och säga till Daniel på skarpen idag med att slänga allt som ligger och skräpar på han sida av sängen OCH slänga kläderna i tvätten. Jag ska inte vara så snäll som jag är och plocka efter honom. Jag är inte hans mamma, och hans mamma kommer inte hit och städar efter han heller. 

Satt och funderade på om jag ska ta mig till SkoPunkten i Kungsbacka någon dag i veckan för jag skulle verkligen behöva nya skor nu till våren och sommaren. Och mina fötter är inte så svullna heller som alla säger att dom kan bli i slutet. Så får väl passa på innan det samlas vatten i dom;). Så har suttit och velat fram och tillbaka på Skupunktens hemsida och tittat ut skor. Hitta några som jag bara "MÅSTE" ha. Men som jag inte kommer kunna gå i. Det var jätte fina Pumps, men klacken är på 9cm, och jag kommer bryta fötterna av mig.
Men hitta några andra alternativ som med är pumps men inte med så höga klackar.
Alternativ 1
Alternativ 2
Men jag vill ju testa skorna med så egentligen ska jag inte säga att jag INTE kommer kunna gå i dom, men jag vet nästan att jag inte kommer kunna det. Men jag SKA testa innan jag säger att jag inte ska ha skorna:) Men har ialla fall bestänt mig för att det ska bli 1par skor med klack och 2 par som jag lätt kommer i och som jag kna gå i dagligen. Så här kommer lite fler som jag gillar.
Ballerina
Ballerina2
Snör-sko
Snör-sko2
Textil-sko
Textil-sko2

Så nu har ni lite att titta på. Jag tycker ju inte att ni ska ha samma smak som jag. Men det är alltid kul att höra vad andra tycker. Gå gärna in på skopunkten och ge mig mer alternativ att välja mellan:)

// Kim


Kommentarer
Emma

haha ångest, ja det får jag med, jag blir till och med nästan förbannad :P längtar så efter att kunna ta några riiiiktig djupa klunkar, aah ! / Emma & mini-me

2010-04-13 @ 10:46:59
URL: http://littletoddler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0