Torsdag 8/4 dax för mvc

Torsdag morgon och jag är allt annat än pigg och allert. Ja, det känns mer eller mindre som om jag vill lägga mig igen och bara somna om och sova resten av tiden fram till förlossningen. Är seg i både huvud och kropp. Men jag hoppas det snart blir bättre, eller ialla fall när jag ska gå ut i friska luften snart.
Har fått i mig 2 smörgåsar och ska se om de ville hjälpa det med. När jag reste mig ur sängen fick jag sitta och hålla mig i sängkanten för blev så jädra yr, och jag reste ju inte mig spec hastigt, för det går inte fort att resa sig just nu. Det ligger en hund i knävecket på mig, och en mage som är tugn;).

Mår illa gör jag med, mitt så omtalade illamående är tillbaka!! Jippie, eller inte. Jag vill inte ha det som jag hade det mellan pluset och vecka 18. Det var riktigt plågsamt. Varje dag, spelade ingen roll vilken tid på dygnet, kunde spy när som helst. Och hur många gånger som helst.
Men det kan ju vara mitt blodtryck med. För det vet jag att det har en förmåga att alltid ligga lågt. Vare sig jag är gravid eller ej. Men nu ska jag försöka piggna till innan jag ska åka. Ska ut med Nikita med så hon får kissat.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0