Torsdag 29/4 Ny dag, nya tag

Ännu en ny dag. Och idag mår jag verkligen inte bra alls. Har gått och blvit förkyld eller så är det graviditetessnuva. Men tror snarare att det är en förkylning, för jar snorar, nyser och är allmänt tung i huvudet. Men det ger väl sig det med, bara det försvinner till förslossningen, har hört att det inte ska vara någon höjdare att föda och va förkyld samtidigt.

Vaknade med värkar idag. Det är mindre skoj det, men tänkte att jag skulle ligga och vila, men nej det var bara obehagligt så jag gick upp och duschade. Skönt var det med det onda kom tillbaka efter ca 5 min efter jag hade duschat. Men sen kom de ca 2 värkar sen inga fler å har inte haft några på 30 min så får se om dom håller sig borta eller om dom ska bestämma sig och stanna.. Återstår att se.

Vet klockan är bara ca kvart i 8 men ska bara ta något att äta så ska jag gå in till sängen och kika film. Och mysa ner mig i täcket. Önskar Daniel var hemma nu, skulle känna sån otrolig trygghet då. Vet inte varför jag känner sån stor trygghet i honom, men det är väl bara posititvt? Känner mig inte alls lika trygg när han är borta.

Försökte prata med honom igår om babyskyddet, men fick inte fram så mycket mer än "Vet inte". Får ta det till helgen när han inte är så trött. Jag orkar inte tjafsa och bråka med honom när han är så trött som han är. (han blir lätt grinig när han är trött och då blir det att vi bråkar över en skit sak istället för att prata om det på ett normalt sätt)

Nej, nu ska jag gå och få nått i magen så den slutar kurra, så ska jag gå in och lägga mig i min goa säng och se film:D Ska ha mysmorgon med vovven.. Det gillar hon..

// Kim



Kommentarer
Emelie, Mamma till David

Vad tråkigt :/ Men fortsätter den gruppen sen när ni har fått barn? :) Finns det något unga föräldrar där du bor?

Dagen har väl varit sådär. Min son är sjuk så det har varit en ganska lugn dag.

Hoppas du får en fin dag! :D

2010-04-29 @ 10:50:54
URL: http://davidminprins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0