Torsdag 1/4 Vart och hämtat Laika!

Idag blev de inget tidigt inlägg. Blev väckt av mamma som ringde och frågade om jag ville va snäll och hämta Laika. Dom håller ju på och flytta, och Laika va så stressad av allt de där så hon mådde inte bra av allt som hände. Så jag åkte och hämtade lilla Laika. Och Nikita är inte snäll mot henne, bara biter och morrar. Sen ska hon leka 2 sekunder senare för att bli elak igen. Det är nog ingen annan hund än Nikitas egen ras som leker på det brutala sättet som hon gör. Hon är jämnt på och ligger på, biter morrar och är allmänt jätte jobbig på andra hundar, så jag förstår att stackars lilla Sally eller lilla Laika vill gömma sig. Men får Nikita bara lugnat ner sig lite så går de nog bra snart. Hin är bara väldigt påflugen och de gillar inte Laika, så får hålla Nikita i styr en stund tills Laika bekantat sig med stället och så också.

Det är ju bättre Laika kommer till Nikita när hon känner sig redo istället för att Nikita är så påflugen och hoppar på Lilla sköra Laika. Men nu ska jag ta och äta någonting. Är jätte hungrig fick slänga i mig en stacakrs macka i morse för att ge mig iväg sen. Så jag ska försöka få i mig lite mer nu:)

Skriver snart ett par rader..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0