Tisdag 27/4 imorgon är det fritt fram för bebis, enligt Daniel

Sitter och småmyser i täcket fortfarande. Jag känner att jag snart ska ta tag i tvätten som hänger på tork och se om den torkat så jag kan slänga in en ny så den lna hängas upp sen. 
Usch igår kväll mådde jag inte bra. Hade vitt "flimmer" framför ögonen, var varm som en skorsten och ville bara sova. Så jag gick in och duscha och sen gick jag och lade mig. 
Sen bråkade jag och Daniel, eller vi småtjafsade mest hela tiden igår kväll. Ingen av oss var nog på humör. Men det brukar vara så, är han på dåligt humör när han kommer hem så blir jag de med. Får hoppas denna dagen blir bättre. Hoppas hoppas. 

Idag är sista gången på föräldrargruppen, ska bli spännande och se vad vi ska prata om idag. Vet att vi ska prata om krystvärkar och det skedet där bebisen kommer ut. Men får hoppas vi får lära oss fler massage och andningsövningar. Så imorgon har Daniel sagt till bebis att det är fritt fram. Nu har han fått gå klart föräldrarutbildninge. Söt han är:D

Och innan föräldrar gruppen ska jag hinna förbereda maten (vi ska äta tacopaj) så den bara ät att putta in i ugnen när vi kommer hem och byta sängkläder i sängen. Ska även byta gradiner men de får ta den tid det tar. De va inte så bra att hoppa upp och ner på stolen i söndags. Men sen tvättade jag fönstrerna med, det gjorde nog sitt med. Kom även på att jag måste ta och byta tyg på stolarna med. Får nog skriva klart här och börja så smått. Känns som det aldrig tar slut, alla sysslor. 

I natt sov jag hur bra som helst. Helt underbart, bästa natten på länge vaknade dock en gång vid halv 2 för att gå på toa men jag kan nästan säga att jag halvsov på väg till både toan och in till sängen igen, för minns att Nikita låg och snarkade på golvet och Daniel snarkade mig i örat när jag lagt mig ner igen, men jag brydde mig inte utan la mig till rätta och somna direkt. Annars brukar jag putta till snark-kompaniet och va irriterad för att dom stör min sömn. Men nej inte i natt. Kan bara säga att jag hoppas jag får en eller 2 sånna här underbara nätter till innan bebis kommer för sen är all sömn önsketänkande och något man får göra när bebis sover. 

Nej kanske ska ta och få på mig mina brallor och börja fixa så smått här.. :)

// Kim


Kommentarer
Emelie, Mamma till David

Jag kan lova dig, att det är mycket mer roligare att inte veta :) Man får en sån härlig överraskning! Vill inte heller ta reda på kön när nästa barn ska komma :) Hur har din dag varit då? :D

2010-04-27 @ 18:54:40
URL: http://davidminprins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0