Tisdag 20/4

Usch så tidigt jag är uppe idag. Men har vart vaken sen halv 6 och Daniel gick upp vid 6 så då tänkte jag att jag skulle ta den där duschen jag inte tog igår kväll. Fanns inget varmvatten, men nu på morgonen fanns det de, så passade på att stå i en lång varm dusch. Nästan 30 min. (brukar inte stå så länge)
Och jag provade schampoot. Rebecka jag måste göra dig besivken. It didnt work..;) Hehe

                                 Idag fyller prinsen Leo 5 hela år.. :) Stora pojken blir bara större..
                               


Nu ska jag gå och äta något min mage skriker efter mat i vanlig ordning sen ska jag ta mig in till sängen igen och kolla TV och se om jag kan somna om en timme igen. Känner redan nu att jag börjar bli småtrött igen. Har börjat vänja mig vid att vakna och somna en timme till 2 timmar efter igen. Men hoppas jag snart får min energi tillbaka, detta är ju bara ett tecken på att jag måste vila så jag har enrgi och ork inför förlossningen.. Inget mig emot;)..
Nej, nu ska jag äta.. Skriver lite senare..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0