Söndag 25/4 Tvätt av babykläder...

Ja, söndag och sista dagen på veckan. Idag vill inte solen titta fram men den måste väl vila inför sommaren så vi inte får en tråkig regnig sommar sistället.
Dagen idag ska nog bestå av att tvätta de baby/barnkläder som jag fick av cicci igår. Jag glömde nog nämna det igår, va ju så extremt trött. Men vi fick lite barnkläder igår av Cicci, hon hade hur mycket som helst, och det finns MER!! Men fick bara kollat igenom ca 1/4 igår men ska väl kolla lite idag med när vi lämna Leo. Vi fick ett myggnät också. Det är dock 2 hål i det som jag upptäckte igår när jag testa det på vagnen, men det är lätt att lacka med lite nagelack och sen ny ihop med ett par stygn, lätt fixat. Och vet ni, jag har ju sagt att jag inte vågar köpa något rosa ifall att det inte skulle vara en liten tösabit i magen, men igår så tog jag en rosa tröja. Vet inte varför, men det kändes som att den kommer komma till användning det kändes så nartuligt, precis som om jag viste till 100% att de ligger en tösa bit därinne. Men som det känns just nu så känns det mest som en lite flicka, men vissa dar känns de som att de är en pojk, men mig spelar det absolut ingen roll, barnet kommer bli lika älskat ialla fall.. Fanns en jätte fin tjocktröja med som det stod
M.I.S.S. C.U.T.I.E på, ville tagit den med, men de var en lite större storlek tror de va mer uppmot 9 månader. Så de får vänta ;).

Ska snart äta lite frukost och sen ska väl Daniel och Leo ut och "jobba". Leo säger att dom jobbar fast att dom mest pillar med småsaker och kanske inte jobbar på riktigt.

Vaknade klockan 6 imorse och hade precis satt mig upp i sängen för att gå till toa när jag fick sitta kvar och tänka lite, fick en känsla av att något var ruskigt fel och att nått skulle hända. Gick sen på toa för att lägga mig igen. Men känslan satt kvar och de va svårt att somna men fick somnat till slut och när jag vakna nu vid 9 så var den borta. Den känslan är rätt jobbig, känns som ett tryck inom mig och den kan kännas en aning som att det är svårt att andas. Men nu ska jag sluta babla och göra iordning frukost.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0