Söndag 11/4 1 hel månad kvar!! Alltså 30 Dagar!!

Ojojoj, tänk att snart är jag mamma, garanterat om 6 veckor har vi våran bebis här. Idag är det en hel månad kvar till BF(datumet), alltså 30 dagar kvar. Nu börjar jag bli mäktigt nervös inför förlossningen. Mer än normalt.

Har kommit på mig själv med att gjort rätt tråkiga och korta inlägg. Men har inte riktigt orkat skriva. Den där skrivar glöden har försvunnit lite. Känns som att det finns lite viktigare saker, fast jag kan inte komma på vad. För det finns inte så mycket att göra. Allt till bebis är färdigt i princip, tvätt har jag ingen och damsög gjorde jag sist igår. Disk är väl det ända som återstår. Men det tar jag imorgon. Idag är det min "lediga dag".

Ska snart gå in och väcka älsklingen som ligger och nanar ruset av sig. Synden straffar sig själv. Inte ens lite synd tycker jag om honom för en gångskull. Vi sa 1 grogg inte en flaska. (inte för att det blev en flaska men själva saken) Men händer det en gång till att han bryter vad han lovat så kan jag faktiskt inte vara kvar. Vi kom överrens om att han inte skulle dricka nu innan bebisen kom. Så lite av mitt förtoende försvann.
Men han ångrar sig nog, för jag sa till han att jag var besviken på att han brutit sitt löfte.

Vi ska på kalas hos hans föräldrar vid 3 tiden, men först ska vi lämna Rebecka och Sandra. Så vi ska åka härifrån vid 1tiden för att hinna i tid. Ska snart gå in och sminka mig, leta reda på en annan tröja att ha utanpå linnet sen ska jag väcka han som sover. Hoppas han piggnar till lite i bilen, vet att han inte alls är en stor "bilåkarfan" dagen efter. Men som sagt "synden straffar sig själv".

Ska ut med min pipande vovve med. Hon får inte gå in i sovrummet och väcka Daniel så hon är lite arg på mig och ligger utanför och piper för att han ska vakna och släppa in henne. Det verkar inte gå så värst bra för henne. Nej nu ska jag leta kläder som KANSKE kan passa.:)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0