Onsdag 14/5 Känner mig nyttig

Ja, nu har jag fått i min en stadig frukost, kan jag tycka. Men det är vad jag måste få för att ha mitt humör på en någorlunda nivå och för att dagen ska fortsätta som den starta, om den inte redan startat dåligt.
Men ialla fall, min frukost bestod av;
*2smörgåsar med skinka
*1skål med vaniljyoughurt
Och något som för mig blivit en självklarhet att ha till frukosten sen jag blev gravid;
*Ananans
*Vindruvor
Ja jag tycker att jag blivit väldigt mer noga med vad jag äter och ska äta. Vet inte om det är något som bara kommer av sig själv under graviditeten. Men jag har inte ens tänkt att bli "nyttigare" det har bara blivit så. Och jag hoppas att det är något som stannar sen även fast jag inte är gravid längre, vore synd att skippa frukten till frukost, eller vid sidan av frukosten är det ju. Som en lite dessert efter frukosten.

Idag ska jag bara köra över hela "lägenheten" och gömma saker och ting som kanske inte ska ligga framme, för vi får besök sen. Så Får väls se över stället och se vad som måste läggas undan.. :)
Sen mina vänner ännu en liten promenad upp i skogen med Nikita. Har lovat att jag ska försöka komma upp dit minst 1 gång om dagen så hon får leka av sig lite. Ska försöka få med mig Daniel med. Men de får nog bli när han är ledig. Det är lite kämpigt att gå upp, men det är det värt. Inte för kondotionen, utan för att bebis trycker på.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0