Några sista ord innan sängen..

Sitter här och lyssnar lite musik och Daniel roar sig framför TV:n i sovrummet. Ska väl snart dra mig in i svorummet och försöka sova för imorgon blir det då ingen vila för mig. Imorgon är det dax för 5-årskalas i Hylte. Då blir de fullt ös och jag vet att risken är stor att jag kommer bli grining frammåt 3-4, men bara att bita ihop.

Idag blev det en väldigt snabb runda i skogen, kände att jag skulle blåsa omkull, nej men nästan. Sen diskade jag och eftersom jag inte kan stå upp några längre stunder så tog diskningen 1 eller 2 timmar. Men det gjorde mig ingeting, för då hann det jag hade diskat torka och kunde puttas in i skåpet och jag fick mer plats att ställa disken på.

Ni kanske minns att jag var så glad att foglossningen hade lagt sig en aning och inte alls var så jobbig för mig längre. Jag skulle aldrig sagt så, för det har jag fått äta upp nu. Nu har jag lika ont igen som innan och jag kan inte med att visa det för folk. Men det är svårt att inte visa hur det skär i mig när jag ska resa mig från soffan eller sängen samma när jag ska vända mig i sängen. Har sån lust att låta som om någon tog livet av mig.

Nej, nu ska jag ta och krypa ner brevid Daniel och försöka sova. Det kommer säkert ta sin lilla tid, eller så somnar jag direkt. Olika varje kväll det där.

Men bloggar jag inte imorgon så vet ni varför, då har jag helt enkelt inte haft tid. :) Godnatt allt folk

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0