Måndag 26/4 Seg start på veckan..

Ny vecka och den började inte bra. Har haft som vöxtvärk i benen sen 5 i morse. Jätte jobbigt, och jag vet inte vad jag ska göra för att få väck den. Men vaknade nu igen för 5 gången eller något och kände bara att nej, nu får de va nog. Så jag orkade inte ligga kvar i sängen så lite off är jag så ni får ursäkta min stavning. Men läser igenom detta inlägg sen och ser om det är någon bokstav som är fel. Isåfall ändrar jag den sen nu skulle jag nog inte se om det var något fel i stavningen ialla fall.

Idag ska jag bära in skötbordet som ligger i delar i bilen och sen ska jag bygga ihop det och sen åka och handla. Sen ska jag tvätta ännu mer babykläder. Fick jätte mycket fint av Cicci igår, hon har hur mycket som hels, men sen så kan jag inte ta så mycket större storlekar för mycket behövs ju nu när dom är så jätte små som dom är när dom kommer ut ändå. Så jag och Cicci sa att hon vet ju vart hon ska skicka lite av kläderna när hennes barn vuxit ur dom.:):D

Sitter och funderar på om en gammal klasskompis fått sin bebis nu. Har inte hört nått från henne sen i fredags. Ska smygkolla hennes logg på Facebook folk skvallrar ju så hemsk på fecebook. Jag har redan från början trott att hon skulle få en liten pojk. Så jag tror fortfarande de.

By the way, drömde i natt att jag fått min bebis, drömde från att bebis låg på mitt bröst precis efter förlossningen tills vi kom hem och allt som hände därefter. Det fick mig bra att längte så himla mycket mer efter bebisen i magen. Usch, att denna längtar inte kan bli mindre, den blir ju bara större..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0