Måndag 19/3 Dax för Mvc!!

Godmorgon eller vad ska man säga?

Idag ska jag till Bm och kolla läget med våran bebis. Är lite smått nervös över vad min "älskade" (not) bil kommer göra mot mig. Får ju snällt ta den som bara dör och köra med den inne i stan är väl inte något man är aldelles för glad över. Med alla rondeller och gågator. Och inte speciellt många ställen där folk kan komma förbi om den skulle dö. Så vi får hoppas att det inte är mycket folk i stan idag. Men vad tror jag egentligen, det är ju stan, det är alltid mycket folk där.
Men jag hoppas att den är snäll mot lilla mig idag annars kommer jag att ringa Daniel och jätte gråta. Och det sa jag till han igår. Att det är han som kommer få höra om den dör. För han hade sagt att jag kunde ta kombin. Men nej, den tog han idag. För han måste byta däck. Ska försöka få i mig lite och äta och plocka undan här, annars har vi en hund som äter upp allt i sin väg. Och jag har ingen större lust att plocka efter henne får då kommer jag inte upp i stående ställning igen. Jag blir på golvet.

Nej mmagen skriker efter mat!

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0